نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3978
-
الف
+

گریمی که نزدیک بود «پژمان بازغی» را کور کند!

«پژمان بازغی» خاطره ای تلخ از نقش آفرینی خود در فلم سینمایی «دوئل» را تعریف کرد.

به گزارش آی فیلم 2،«پژمان بازغی» بازیگر سریال های «آژانس دوستی»، «روزهای بی قراری» و «گمشدگان» می گوید در زمان فلمبرداری فلم سینمایی «دوئل» نزدیک بوده بینایی خود را از دست بدهد.

این بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران گفت: یک روز سر صحنه بعد از تحمل دو ساعت و نیم گریم، «داریوش صادقیان» قصد داشت در چشم من لنز بگذارد که متوجه شد لنز از چشم من بیرون می‌آید.

وی ادامه داد: وقتی زیر نور به چشمم نگاه کردیم دیدم که لنز پاره شده بود اما فرصت نبود تا لنز دیگری را جایگزین کنیم. از آقای درویش پرسیدم صحنه‌ای که قرار است بگیریم چقدر طول می کشد؟ ایشان گفتند ۱۵ ثانیه، گفتم باشد بگیریم من پلک نمی‌زنم.

بازغی در ادامه خاطره اش افزود: بعدها متوجه شدم اگر پلک می‌زدم و آن لنز به پشت چشم من می‌رفت باید چشمم را کامل تخلیه می‌کردند اما آن روزگار ما شور دیگری داشتیم و حالا سینما بدین شکل نیست.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون، فعالیت حرفوی خود را در سال 1373 با بازی در فلم سینمایی «اعتراف» ساخته‌ی «مجید فهیم‌خواه» آغاز کرد.

بازغی کارنامه‌‌ی پرباری در سینما و تلویزیون دارد که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن فلمی با نام «مأموریت در تهران» (1392) ساخته‌‌ی «عرفان عسگری» است. این فلم پلیسی که حدود 10 میلیون دالر هزینه برداشت، توانست برنده‌ی 11 کلت طلایی از جشنواره‌‌ی مسکو شود. 

این هنرمند در فلم‌هایی نظیر «سربازهای جمعه»، «کافه ستاره»،«دولت مخفی»، «انارهای نارس» و «ناهید» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

از دیگر آثار این هنرمند که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است می‌توان به بازی در مجموعه‌‌هایی چون «مرد هزار چهره»، «تاوان»، «در جستوجوی آرامش»، «فاکتور 8»، «پایتخت1» و  «هشت و نیم دقیقه» اشاره کرد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر